ព័ត៌មាន
កម្ពុជាដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ “មជ្ឈមណ្ឌលសេវានាំចេញ” ដើម្បីពង្រីកសក្ដានុពលផលិតផលខ្មែរនិងជំរុញការនាំចេញ
ភ្នំពេញ៖ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានសម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការនូវ “មជ្ឈមណ្ឌលសេវានាំចេញ” (Export Service Center-ESC) ដើម្បីលើកកម្ពស់ដល់ការនាំចេញរបស់កម្ពុជា ក៏ដូចជាដើម្បីពង្រីកនូវសក្ដានុពលផលិតផលកម្ពុជា (Product of Cambodia) ទៅកាន់ទីផ្សារអន្តរជាតិ ដែលប្រព្រឹត្តទៅក្រោមវត្តមានរបស់ លោកជំទាវរដ្ឋមន្រ្តី ចម និម្មល។
នៅក្រោយចប់កម្មវិធីសម្ពោធ នៅថ្ងៃទី៥ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៤នេះ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានឲ្យដឹងថា ការពង្រីកសក្ដានុពលផលិតផលជាតិទៅកាន់ទីផ្សារអន្តរជាតិ នឹងធ្វើឡើងតាមរយៈការជួយឱ្យអ្នកនាំចេញទទួលបាននូវការយល់ដឹងសំខាន់ៗ មានដូចជា៖ ការបណ្តុះបណ្តាលអំពីនីតិវិធីក្នុងការនាំចេញ និងឱកាសក្នុងការបង្កើតបណ្តាញជាមួយនឹងអ្នកជំនាញ និងអ្នកទិញសក្ដានុពលនៅក្នុងទីផ្សារគោលដៅ។
ប្រភពដដែលនេះ បានលើកឡើងបន្តថា ការបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌលសេវានាំចេញនេះ គឺជាគំនិតផ្តួចផ្តើមថ្មីរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម សហការជាមួយមជ្ឈមណ្ឌលសម្រាប់ជំរុញការនាំចូលពីប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍ (CBI) ក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ដល់ការនាំចេញរបស់កម្ពុជា និងួយដល់ពាណិជ្ជករក្នុងការត្រៀមខ្លួនក្នុងការនាំចេញ ព្រមទាំងជួយជំរុញដល់ពាណិជ្ជករឱ្យមានទំនុកចិត្តក្នុងការប្រកួតប្រជែងលើទីផ្សារអន្តរជាតិផងដែរ៕

-
ព័ត៌មាន1 week ago
អ្នកគាំទ្រ លោក Zelenskiy ប្រមូលផ្តុំគ្នានៅខាងក្រៅសណ្ឋាគារ ដើម្បីគាំទ្រលោក ក្រោយជំនួបដ៏តានតឹងជាមួយលោកTrump
-
ព័ត៌មាន1 week ago
ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-កូរ៉េ ភ្នំពេញ-អរិយក្សត្រ នឹងបើកការដ្ឋានសាងសង់ជាផ្លូវការ នៅពេលឆាប់ៗខាងមុខ
-
ព័ត៌មាន1 week ago
មេដឹកនាំអឺរ៉ុប បង្ហាញការគាំទ្រដល់ លោក Zelenskiy បន្ទាប់ពីជម្លោះពាក្យសម្តីជាមួយលោក Trump
-
ព័ត៌មាន6 days ago
ការជួសជុលកែលម្អឱ្យប្រសើរឡើងនូវសហគមន៍ទេសចរណ៍អន្លង់ធំ ស្រុកស្វាយលើ បានចាប់ផ្តើមដំណើរការបណ្ដើរៗហើយ
-
ព័ត៌មាន4 days ago
រូបចម្លាក់រចនាបែបខ្មែរជាង១០០ នឹងត្រូវដាក់តាំងបង្ហាញនៅព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិតេជោ ក្រុងតាខ្មៅ
-
ព័ត៌មាន1 week ago
សេចក្តីថ្លែងការណ៍ របស់លោកប្រធានាធិបតី Donald Trump នៅលើបណ្តាញ X
-
ព័ត៌មាន1 week ago
នគរបាលបង្ក្រាបកុបកម្ម បំបែកការតវ៉ា ជុំវិញឧបទ្ទវហេតុរថភ្លើងបណ្តាលឲ្យមានមនុស្សស្លាប់ច្រើន នៅប្រទេសក្រិក
-
កីឡា1 week ago
ការសម្ដែងក្បាច់គុនរួមគ្នារវាងល្បុក្កតោ-សៅលិញ បញ្ជាក់ពីទំនាក់ទំនងល្អកម្ពុជា-ចិន តាំងពីអតីតកាល ដល់បច្ចុប្បន្ន