ព័ត៌មាន
សមាគមក្នុងស្រុកមួយអំពាវនាវដល់ម្ចាស់អាជីវកម្ម គិតគូរពីស្តង់ដារផលិតផល ដើម្បីបើករបាំងការប្រកួតប្រជែង
ប្រធានសមាគមក្នុងក្នុងស្រុកមួយ អំពាវនាវដល់ម្ចាស់អាជីវកម្មធ្វើធុរកិច្ចទាំងអស់ ជាពិសេសសមាជិករបស់សមាគម ត្រូវគិត គូរលើក កម្ពស់ខ្សែច្រវាក់ផលិតកម្ម ធានានូវគុណភាព សុវត្ថិភាព និងអនាម័យប្រកបដោយស្តង់ដារ ដើម្បីបើកនូវរបាំងបច្ចេកទេស ឈានទៅ ប្រកួតប្រជែងផលិតផលរបស់ខ្លួនទាំងក្នុង និងក្រៅស្រុក។
លោក សួន ម៉ិ ប្រធានសមាគមសហគ្រិនវីម៉ូកម្ពុជា លើកឡើងក្នុងជំនួបអាជីវកម្ម ការផ្គូរផ្គងអាជីវកម្ម សម្រាប់សហគ្រាសធុន តូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា នៅចុងសប្តាហ៍កន្លងមកថា ជុំវិញការធ្វើធុរកិច្ចនៅកម្ពុជានេះ សមាគមបានយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងខ្លាំង តាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ ការស្វែងរកទីផ្សារ និងការចាប់ដៃគូរអាជីវកម្ម ដោយមានគោលដៅសំខាន់គឺជំរុញដល់កិច្ចដំណើរការអាជីវកម្មរបស់ពួកគាត់ ក្នុងនោះប្រសិនអាជីវកម្មដំណើរការប្រកបដោយជោគជ័យ វាមិនត្រឹមជួយបង្កើប្រកំណូលដ់ួកគាត់ ប៉ុណ្ណោះទេ គឺថែមទាំងបង្កើតការងារជូនប្រជាពលរដ្ឋ និងការចូលរួមក្នុងសេដ្ឋកិច្ចជាតិផងដែរ។
លោកបន្តថា បញ្ហានេះ, ចំពោះការលើកកម្ពស់គុណភាព សុវត្ថិភាព និងអនាម័យផលិតផលប្រកបដោយស្តង់ដារ គឺជារឿង សំខាន់បំផុតរបស់សហគ្រិនគ្រប់ៗរូប ដើម្បីបង្កើនការលក់ផលិតផលនៅតាមទីផ្សារឲ្យមានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់ ព្រោះកាអនុវត្ត តាមស្តង់ដារគឺជាមូលដ្ឋានគ្រឹះបើកនូវរបាំងបច្ចេកទេស ដើម្បីលើកកម្ពស់ដល់បរិយាប័ន្នលើការធ្វើអាជីវកម្ម ពាណិជ្ជកម្ម នៃការឈាន ទៅប្រកួតប្រជែងផលិតផលទាំងក្នុង និងក្រៅស្រុក។
អញ្ជើញជាវាគ្មិនក្នុងវិធីនេះដែរ, ឯកឧត្តម ឆាត សុឆេត រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងធម្មការ និងសាសនា បានធ្វើការចែករំលែក នូវចំណេះដឹងផ្សេងៗជាច្រើនពាក់ព័ន្ធនិងការធ្វើអាជីកម្ម ដោយក្នុងនោះឯកឧត្តម បានលើកឡើងថា ការចាប់ផ្តើមដំណើរការអាជីវកម្ម ពិតណាស់យើងបានចំណាយទាំងកំលាំងកាយចិត្ត និងចំណាយថវិកា ដើម្បីកិច្ចដំណើរការក្នុងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្ម, ក្នុងនោះការ ធ្វើអាជីវកម្ម ត្រូវធ្វើអ្វីដែលខ្លួនយើងស្រឡាញ់ពេញចិត្ត ឆ្លើយតបនិងតម្រូវការ និងមានចំណេះ ជំនាញបន្ថែម ដើម្បីគ្រប់គ្រង់អាជីវកម្ម នោះឱ្យដំណើរការ ។ បញ្ហានេះ យើងក៏មិនត្រូវធ្វើអ្វីដែលខ្លួនចង់ធ្វើ គឺយើងធ្វើអ្វីដែលទីផ្សារពុំទាន់មាន និងការចង់បានអតិថិជន ទើបយើងទម្លុះរបាំងដើរទៅមុខប្រកបដោយជោគជ័យ។
ឯកឧត្តម បន្តថា ចំណែកអាជីវកម្មខ្លះដែលបរាជ័យក្នុងខ្សែច្រវាក់ផលិតកម្ម ដោយសារពួកគាត់ភ្លេចគិតថា តើអតិថិជនរបស់ គាត់ចង់បានអី? ដូច្នេះម្ចាស់អាជីវកម្មគ្រប់រូបត្រូវគិតពិចារណាថា ដើម្បីធ្វើអាជីកម្មជោគជ័យ យើងត្រូវដឹងថា នណាជាអតិថិជនរបស់ យើង។ បញ្ហានេះធ្វើអាជីវកម្មត្រូវមានភាពឆ្លាតវៃ ដើម្បីក្តោបយកឱកាសទាំងនោះ ជំរុញការធ្វើអាជីវកម្មឱ្យចំគោលដៅ៕ អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី

-
ព័ត៌មាន1 week ago
សម្ដេចធិបតី ផ្ដាំទៅអ្នកនយោបាយទាំងខ្មែរ និងថៃ កុំយករឿងនយោបាយលូកលាន់លើកិច្ចការងារបច្ចេកទេស
-
ព័ត៌មាន1 week ago
ប្រសាសន៍សំខាន់ៗរបស់សម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត ក្នុងឱកាសអញ្ជើញប្រគល់សញ្ញាបត្រជូននិស្សិតសាកលវិទ្យាល័យ អាស៊ី អឺរ៉ុប
-
ព័ត៌មាន1 week ago
សម្ដេចធិបតី៖ កម្ពុជារក្សាជំហរដោះស្រាយបញ្ហាព្រំដែនតាមសន្ដិវិធីប៉ុន្ដែនឹងប្រើកម្លាំងបើមានការឈ្លានពាន
-
ព័ត៌មាន1 week ago
សម្ដេចធិបតី លើកទឹកចិត្តនិស្សិតជ័យលាភីបន្តខិតខំស្វែងរកការងារធ្វើទាំងវិស័យសាធារណៈ និងជកជន
-
ព័ត៌មាន3 days ago
សម្តេចធិបតី៖ ប្រទេសជិតខាងខ្លះព្យាយាមនិយាយអាក្រក់ពីកម្ពុជា ដើម្បីមិនឲ្យប្រទេសដទៃ មកវិនិយោគនៅកម្ពុជា
-
ព័ត៌មាន2 days ago
សម្ដេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត អញ្ជើញពិនិត្យលទ្ធភាពក្នុងការសាងសង់អគារសិក្សាបន្ថែម នៅសាលាបឋមសិក្សា និងអនុវិទ្យាល័យ សម្តេចឪ សម្តេចម៉ែ អន្លង់ធំ ដើម្បីលើកកម្ពស់វិស័យអប់រំ និងបំពេញតម្រូវការជាក់ស្តែងនូវកំណើនសិស្សចូលរៀនពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ
-
ព័ត៌មាន1 week ago
ករណីបណ្ឌិត សុខ ទូច ជាមួយនគរបាលចរាចរ! សម្ដេចតេជោ អំពាវនាវឱ្យជនរួមជាតិក៏ដូចជាអ្នកពាក់ព័ន្ធបញ្ចប់តាមរបៀបឈ្នះ ឈ្នះ
-
ព័ត៌មាន3 days ago
សម្ដេចធិបតី ចាត់ទុកនិស្សិតដែលខិតខំសិក្សាផង ធ្វើការផង ក្នុងពេលតែមួយជាមោទនភាពចំពោះជាតិ