Connect with us

ព័ត៌មាន

ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មលើទីផ្សារអន្តរជាតិរបស់កម្ពុជា មានទំហំទឹកប្រាក់សរុបជិត ៤១ ពាន់លានដុល្លារ

ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មលើទីផ្សារអន្តរជាតិរបស់កម្ពុជា ក្នុងរយៈពេល ៩ ខែ ឆ្នាំ ២០២៤, មាន​ទំហំ​ទឹក​ប្រាក់​សរុបជិត ៤១ ពាន់លានដុល្លារ ក្នុងនោះការនាំចេញទំនិញរបស់កម្ពុជា មានទឹកប្រាក់ជិត ២០ពាន់​លានដុល្លារ ខណៈការនាំចូល មានចំនួនជាង ២១ ពាន់លានដុល្លារ។

អគ្គនាយកដ្ឋានគយ និងរដ្ឋាករកម្ពុជា នៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ បាន​បង្ហាញ​ស្ថិតិ​ពាណិជ្ជ​កម្ម នៃការធ្វើពាណិជ្ជកម្មលើទីផ្សារ អន្តរជាតិរបស់កម្ពុជា សម្រាប់រយៈពេល ៩ ខែ ក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ នេះ ក្នុងនោះការធ្វើការពាណិជ្ជកម្មជាមួយប្រទេសដៃគូរសំខាន់ៗរបស់កម្ពុជា ចំនួន ២០ និងជាមួយបណ្តាប្រទេសមួយចំនួនផ្សេងៗទៀត បានបន្តកំណើនកើនឡើងល្អប្រសើរ ទាំង​ទំហំ​នៃ​ការចេញទំនិញរបស់កម្ពុជា និង ការនំាំទំនិញចូលមកទីផ្សារកម្ពុជាផងដែរ ដោយការ​កើន​ឡើង​នេះ បានបង្ហាញឱ្យឃើញនៃស្ថានភាពពិភពលោក ស្របពេលកម្ពុជាកំពុងមាន ស្ថិរភាពល្អ​ឡើង​វិញ​ជាបណ្តើរៗ ក្រោមការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ទោះបីស្ថានភាព​ពិពភ​លោក​មិន​ទាន់​មានភាពប្រាកដប្រជា ក៏ដោយ។

ជុំវិញការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនេះ, លោក សួន ម៉ិ ប្រធានសមាគមសហគ្រិនវីម៉ូកម្ពុជា បាន​លើក​ឡើង​ថា ការដែលកម្ពុជាសម្រេច បានកំណើននៃការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនេះ មិនមែន​កើត​ឡើង​ដោយ​ចៃដន្យ​នោះ​ឡើយ ពោលគឺបានកើតឡើងពីការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ រាជរដ្ឋាភិបាល តាមរយៈ​ការ​បង្កើត​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការផ្សេងៗ ជំរុញពង្រីកទីផ្សារបន្ថែម ការចុះកិច្ចព្រម​ព្រៀង​ពាណិជ្ជ​កម្ម​សេរីជា​មួយ បណ្តាប្រទេសផ្សេងៗ ការនាំចេញទៅកាន់ទីផ្សារអាស៊ាន និង RECP ជាដើម។

ជាក់ស្តែងការធ្វើពាណិជ្ជអន្តរជាតិ ក្នុងរយៈពេល ៨ ខែ នេះ មានទំហំទឹកប្រាក់សរុបជិត ៤១ ពាន់​លាន​ដុល្លារ កើនឡើងជាង ១៦ ភាគរយ បើធៀបរយៈពេលដូចគ្នាឆ្នំា ២០២៣ ក្នុងនោះការ​នាំ​ចេញ​ទំនិញកម្ពុជាមានទំហំទឹកជិត ២០ ពាន់លានដុល្លារ កើនឡើងប្រមាណ ជាង ១៧ ភាគរយ គាំទ្រដោយប្រទេសដៃគូរសំខាន់ៗរបស់កម្ពុជាជាច្រើន, ខណៈដែល​ការ​នាំទំ​និ​ញ​ចូល​មក​កម្ពុជា មានទឹកប្រាក់ជាង ២១ ពាន់លានដុល្លារ កើនឡើងជិត ១៦ ភាគរយ បើធៀប​រយៈ​ពេល​ដូច​គ្នា​ឆ្នំា២០២៣៕ អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី

អត្ថបទពេញនិយម

Copyright © 2024 Bayon TV Cambodia