ព័ត៌មាន
ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី៖ យុទ្ធសាស្រ្ដពីការអភិវឌ្ឍសេវាអេទ្បិចត្រូនិកសម្រាប់ធុរកិច្ច ជាការកែលម្អរដ្ឋបាលសាធាធារណៈឱ្យកាន់តែប្រសើរ
រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងមុខងារសាធារណៈ ចាត់ទុកការដាក់ចេញនូវយុទ្ធសាស្រ្ដ ស្ដីពីការអភិវឌ្ឍសេវាអេទ្បិចត្រូនិកសម្រាប់ធុរកិច្ច គឺជា ចូលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងការកែលម្អរដ្ឋបាលសាធាធារណៈកម្ពុជា ឱ្យកាន់តែមានភាពទំនើប សមត្ថភាពខ្ពស់ ខ្លាំង វៃឆ្លាត និង ស្អាតស្អំ ដើម្បីបម្រើផលប្រយោជន៍ជូនប្រជាជន និងអ្នកធ្វើធុរកិច្ច។
ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងមុខងារសាធារណៈ លើកឡើងនៅក្នុងពិធីប្រកាសដាក់ឲ្យអនុវត្តជា ផ្លូវការនូវ «យុទ្ធសាស្រ្ដស្ដីពីការអភិវឌ្ឍសេវាអេទ្បិចត្រូនិកសម្រាប់ធុរកិច្ចឆ្នាំ២០២៥-២០២៨» នៅថ្ងៃទី២៣ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២៥ នេះថា រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ នៃរដ្ឋសភា បានកំពុងយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើការកែទម្រង់គ្រប់វិស័យ តាមរយៈការដាក់ចេញនូវ វិធានការគន្លឹះសំខាន់ៗ ទៅតាមវិស័យអាទិភាព និងរៀបចំនូវយន្តការអនុវត្ត ដើម្បីសោះស្រាយបញ្ហាប្រឈម និងការធានានូវប្រសិទ្ធ ភាព ស័ក្កសិទ្ធភាព និងការឆ្លើយតបទាន់ពេលវេលា ទៅនិងគោលដៅអាទិភាពរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល។
ឯកឧត្តមឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី លើកឡើងបន្តថា ជាក់ស្តែងនៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចាកោណដំណាក់កាលទី១ ក្នុងបញ្ចាកោណ ទី៥ បានរំលេចអំពីការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច និងសង្គមឌីជីលថល ដោយផ្តោតទៅលើមុំសំខាន់ចំនួន៥គឺ៖ ទី១. ការកសាងរដ្ឋបាល ឌីជីថល និងពលរដ្ឋឌីជីលថល, ទី២. ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចជីឌីថល ធុរកិច្ចឌីជីថល ពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ ប្រព័ន្ធអេឡិច ត្រូនិច និងប្រព័ន្ធនវានុវត្តន៍ឌីជីថល, ទី៣. ការកសាង និងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋរចនាសម្ព័ន្ធឌីជីថល, ទី៤. ការកសាងភាពជឿទុកចិត្តលើ ប្រព័ន្ធឌីជីលថល និងទី៥. គឺការអភិវឌ្ឍន៍វិស័យបច្ចេកវិទ្យា និងហិរញ្ញវត្ថុ។
ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី បន្តទៀតថា ចំណែកការដាក់ចេញនូវយុទ្ធសាស្រ្ដស្ដីពីការអភិវឌ្ឍសេវាអេទ្បិចត្រូនិកសម្រាប់ធុរកិច្ច ឆ្នាំ២០២៥-២០២៨ គឺជាចូលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងការកែលម្អរដ្ឋបាលសាធាធារណៈកម្ពុជាឱ្យកាន់តែមានភាពទំនើប ដើម្បី បម្រើផលប្រយោជន៍ជូនប្រជាជន និងអ្នកធ្វើធុរកិច្ចគ្រប់រូប តាមរយៈការកែលម្អសេវា ពីរបៀបនៃការអនុវត្តតាមបែបប្រពៃណី ទៅជា ការអនុវត្តតាមបែបអេឡិចត្រូនិច្ច។ ក្នុងន័យនេះ ក្រសួងមុខងារសាធារណៈ និងគណៈកម្មាធិការកែលម្អទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈ នឹងចូលរួមសហការ គាំទ្រ និងការជំរុញអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តស្តីពីការអភិវឌ្ឍសេវាអេទ្បិចត្រូនិកសម្រាប់ធុរកិច្ចសម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥-២០២៨ ឱ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ដើម្បីជំរុញនីតិវិធី និងការផ្តល់សេវា កាន់តែមានភាពប្រសើរឡើង នៅក្នុងរដ្ឋបាលសាធារណៈកម្ពុជា៕ អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី

-
កីឡា1 week ago
ក្រុមបាល់ទាត់សប្បុរសធម៌ Vlogger All Star ប្រមូលថវិកាជិត ៧ពាន់ដុល្លារជួយដល់វីរកងទ័ពជួរមុខ
-
កីឡា1 week ago
ព្រះខ័នរាជស្វាយរៀង ប្រកាសបន្ដកុងត្រាជាមួយប្រធានក្រុម សឿយ វិសាល និង ជូ ស៊ិនទិ
-
កីឡា5 days ago
ក្នុងឱកាសខួប ៥ឆ្នាំ នៃកីឡដ្ឋានខេត្តកំពង់ស្ពឺ ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី បង្ហើបពីតម្រុយថ្មី
-
ព័ត៌មាន1 week ago
Press Briefing -Update on the implementation of the immediate and unconditional ceasefire agreement between Cambodia and Thailand ( August 14, 2025 )
-
Uncategorized1 week ago
អ្នកនាំពាក្យ៖ម្សិលមិញនិងថ្ងៃនេះទាហានថៃប្រដាប់ដោយអាវុធមករាយបន្លាលួស និងដាក់កងឡាននៅច្រកជោគជ័យខេត្តបន្ទាយមានជ័យ
-
ព័ត៌មាន6 days ago
មន្ត្រីសង្ឃខេត្តសៀមរាប នាំយកជំនួយសប្បុរសជននៅអាមេរិក ជូនកងទ័ពជួរមុខ ក្នុងខេត្តឧត្តរមានជ័យ
-
ព័ត៌មាន1 week ago
Press Briefing – Update on the implementation of the immediate and unconditional ceasefire agreement between Cambodia and Thailand ( August 14, 2025 )
-
ព័ត៌មាន7 days ago
ករណីគ្រោះថ្នាក់រថភ្លើងដឹកប្រេងក្រឡាប នៅក្រុងបាត់ដំបង ខេត្តបាត់ដំបង តែមិនបង្ករអោយមានអ្នករបួសនោះទេ